1. ΦΩΝΕΣ :
Οι φωνές φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτό που επιδιώκουμε. Μιλάτε ήρεμα και με επιχειρήματα
2. ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΠΤΩ ΣΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ :
Αν το κάνω μία φορά , θα έχει την απαίτηση να «γίνεται πάντα το δικό του» χρησιμοποιώντας την γκρίνια. Αν το κόψω μία και καλή, θα σταματήσει την γκρίνια , γνωρίζοντας ότι δεν φέρνει αποτέλεσμα
Το παιδί πρέπει να γνωρίζει εκ των προτέρων, τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται. Έτσι όταν κάνει κάτι καλό θα γνωρίζει ότι θα τύχει επιβράβευσης. Αντίθετα όταν επιχειρήσει κάτι
Δεν μπορώ να έχω απαίτηση από το παιδί μου να μη λέει πχ ψέματα, όταν παρακολουθεί εμένα να λέω έστω και τα πιο αθώα
Δεν λέω «Γιατί δεν μπορείς να γίνεις φρόνιμο παιδί, όπως ο Γιαννάκης ο φίλος σου»; Γιατί έτσι το παιδί αισθάνεται ότι το υποτιμώ. Αντίθετα μπορώ να πω ότι «το να είσαι φρόνιμος , και καλό παιδί, σ΄ αγαπούν όλοι».
Όταν έχει επιβληθεί τιμωρία στο παιδί από τον σύντροφό μας, την τηρούμε και εμείς. Το ίδιο και στην επιβράβευση. Ακολουθούμε κοινή γραμμή στην διαπαιδαγώγηση
Αν το κάνουμε έστω και μία φορά, το παιδί δεν θα μας υπολογίζει. Δεν διαπραγματευόμαστε τίποτα από τις απόψεις μας